Framtidens ekonomifunktion

Framtidens ekonomifunktion

Datum och tid

26 mars 2019 kl. 08.30 - 12.00

Plats

PWC, Torsgatan 21, 113 97 Stockholm.

Pris

3.965 kr exkl. moms.

Max antal deltagare

60

Deltagarlista, program samt presentations- paket som PDF-fil skickas elektroniskt efter konferensen (presentationsfiler inkluderas med förbehåll på presentatörernas godkännande).

Som utgångspunkt utfärdar World in Property inte bevis på deltagande i denna konferens. Om det så önskas, till exempel för certifiering av utbildning osv. vänligen kontakta vår konferensavdelning.

Program

Ekonomiavdelningar på svenska bolag är mitt uppe i en omvälvande förändring som till stor del beror på en snabb teknikutveckling och ökad global konkurrens. Den digitala tekniken bryter ny mark för processer, strukturförändringar och värdeskapande, vilket påverkar hur man attraherar rätt kompetens för framtiden, eller säkerställer rätt och relevant information till rätt forum. Att sitta kvar med analoga rutiner blir ineffektivt och kostnadskrävande, något många fastighetsbolag redan nu känner av. Vi ser att de som ligger i framkant när det gäller digitalisering av ekonomifunktionen med tillhörande processer har en konkurrensfördel.

Innehåll

Konferensen beskriver utvecklingen av ekonomifunktionen, och vikten av att bygga en robust plattform för system, processer och kompetens för att dra nytta av effekterna från dagens och framtidens digitala verktyg.

Konferensen vänder sig till

Ledande befattningshavare inom ekonomi- och finansfunktionen samt andra med intresse för den senaste utvecklingen inom framtidens ekonomifunktion. Möt och nätverka med andra tongivande aktörer från olika delar av fastighetsbranschen.

Konferensmaterial

Deltagarlista, program samt presentations-paket som PDF-fil skickas elektroniskt efter konferensen. (presentationsfiler inkluderas med förbehåll för presentatörens godkännande) 

Max antal deltagare:

 60

Kursbevis:

Om det så önskas, till exempel för certifiering av utbildning, utfärdar World in Property bevis på deltagande i denna konferens. Kontakta vår konferensavdelning.

 

Frågor & svar

Vad händer när jag anmäler mig?

Alla deltagare får en bekräftelse via E-post. Bolaget kommer automatiskt att få en faktura på e-postbilaga i PDF-format till den adress som angav. En vecka innan evenemanget får alla deltagare en påminnelse via e-post.

Om du ångrar dig

I grunden är din registrering bindande. Kan du, per force majeure inte vara närvarande, vänligen skicka ett mail till konferenser@worldinproperty.se Om en kollega kan ta din plats i stället ber vi att du informerar oss om detta.

Vid fel under anmälningen

Har du angett fel information, måste du registrera dig två gånger, eller om du upplever andra fel under registreringen, vänligen kontakta oss på konferens@worldinproperty.se

Rabatt

Den tredje registreringen är alltid gratis när A) tre personer från samma företag registrerar samma konferens eller B) samma personer registrerar sig för tre olika konferenser eller C), ni kontaktar World in Property vid eran 3:e singel-registrering

Avgift och betalning

Anmälningsavgift inkluderar alltid morgonkaffe / -te och lunch. Observera att din anmälan är bindande. Fakturan kommer att skickas till din angivna adress via E-post i PDF-format. Betalningen ska överföras 8 dagar efter mottagandet av fakturan. Om du har några specifika önskemål eller frågor om betalningen, notera detta i fältet för 'Övrig information' på anmälningssidan.

Nyhetsbrev och Data

När du anmäler dig till ett World Property evenemang kommer du automatiskt att bli en del av vårt digitala universum. Du kommer att få vårt nyhetsbrev och bli inkluderad i vår offentliga Nätverka databas. I framtiden kan vi eventuellt komma att använda din data till andra liknande ändamål. Vi delar eller säljer dock aldrig din emailadress till tredje part och du kan avsluta prenumerationen när som helst genom att kontakta oss.

3 -för 2 Rabatt

World in Property erbjuder en standard 3-för-priset-av-2-rabatt när 3 personer anmäler sig till samma evenemang.

Partners: